عطر و ادکلن

10 تا از بهترین عطر ارزان قیمت برای زنان

به دنبال یک عطر جدید برای مجموعه عطر خود با قیمتی مقرون به صرفه هستید؟ در حیات پرفیوم بهترین عطرهای زنانه ارزان قیمت را خواهید یافت. اگر بودجه شما محدود است یا می‌خواهید بهترین کیفیت را با بهترین قیمت انتخاب کنید، به این مطلب توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا این انتخاب‌ها برای شما انتخاب مناسب است. در ادامه تجزیه و تحلیل دقیقی از بهترین عطرهای ارزان قیمت برای زنان که در ایران یافت می‌شود آورده شده است.

۱- عطر سی کی وان کالوین کلین CK One Calvin Klein

این عطر رایحه‌ای دارد که در اولین تجربه‌تان بازیگوشی را برای شما تداعی می‌کند. هم تازه و هم معطر است، با ترکیبی مرکباتی خوش عطر از نت‌های سبز و ترکیبی از رایحه‌های طبیعی و چوبی که هر خانمی را جذب خود می‌کند. در نتیجه این عطر یکی از عطرهای زنانه ارزان قیمت از برند کالوین کلین است که توانسته به یک عطر کلاسیک تبدیل شود.

نت‌های ابتدایی عطر Calvin Klein CK One عمدتاً مرکبات (لیمو، ترنج، آناناس، ماندارین، هل و پاپایا) هستند، با رنگ‌هایی سبز برای متعادل کردن این شروع معطر که انتخاب شما را راحت‌تر می‌کند. آکورد میانی یک بوی جذاب است که جوز هندی را با نت‌های گلی مانند بنفشه، زنبق دره، گل رز، فریزیا و یاس ترکیب می‌کند. پایه چوبی به لطف آکوردهای چوب صندل، عنبر، مشک، سدر، خزه بلوط، چای سبز و سبز، حسی معطر و طبیعی به ما می‌بخشد.

۲- لانکوم Ô Lancôme

خانم‌هایی که به دنبال عطری تازه و مقرون به صرفه هستند ، مخصوصاً برای استفاده در روز، عطر Ô de Lancôme را بهترین عطر برای خود خواهند یافت. نت‌های ابتدایی با ترکیب قدرتمند مرکبات، با ماندارین، ترنج و لیمو، با لمس ملایم پیچ امین الدوله آغاز می‌شوند. نت میانی از این مرکبات پیروی می‌کند، اما با رنگ‌های معطر و چوبی، با نت‌های رزماری، گشنیز و ریحان ارائه می‌شود. ما همچنین می‌توانیم از لمس گلی یاس در این نت لذت ببریم.

معرفی عطر کازاموراتی زرجوف لاتوسکا
خواندن مطلب
عطر لانکوم قیمت مناسب و ارزان قیمت برای خانم ها

در نت‌های پایه قسمت پنهان عطر را پیدا می‌کنیم که پس از چند ساعت استفاده عمیق‌ترین رایحه خود را ارائه خواهد داد. نت‌های غالب مرحله آخر چوب صندل، خزه بلوط و خس خس است.

۳- ایو سن لوران بلک اوپیوم Black Opium de Yves Saint Laurent

عطر بلک اوپیوم نشان‌دهنده زنی شیرین، حریص و مقاومت ناپذیر است که آن را می‌زند و به دلیل تضادهای معطر آن که بین نت‌های قهوه، گل و فلفل صورتی تکامل می‌یابد، متمایز است.

نت‌های ابتدایی گلابی، فلفل صورتی و شکوفه پرتقال هستند. نت میانی، قوی‌تر و پر قدرت، انرژی خود را از طریق قهوه، یاس، بادام تلخ و شیرین بیان به کار می‌برد. در نهایت، نت‌های پایه جذابیت پنهان عطر را از طریق وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر آشکار می‌کنند.

۴- عطر سروتی ۱۸۸۱ Cerruti 1881 Cerruti

اگر به دنبال یک عطر زنانه ارزان و آسان حمل شو هستید که کلاس خاص خود را هم به ارمغان می‌آورد و رایحه آن به خوبی با هر شرایطی سازگار است، Cerruti 1881 می‌تواند کاندیدای ایده آل برای تبدیل شدن به عطر مورد علاقه شما باشد.

نت‌های بویایی آن از طریق لطافت و جذابیت طبیعی گل‌هایی مانند میموزا، یاس، گل رز، گل سرخ، شکوفه پرتقال یا نرگس آشکار می‌شود. در این عطر همچنین تضادهای معطر عمیق تری پیدا می‌شود که به لطف چوب صندل، کهربا، وانیل و سدر به عطر بخشیده شده است. به طور خلاصه، یک رایحه گلی بسیار کامل، با شدت متوسط ​​بسیار مناسب برای انواع موقعیت‌ها و قرارها است.

۵- عطر نارسیسو اثر Narciso Poudrée

Narciso Poudrée equivalent عطری نیست که مورد توجه قرار نگیرد. به شدت مست کننده و ترکیب انفجاری مواد تشکیل دهنده آن، آن را به یک نمونه منحصر به فرد در نوع خود تبدیل کرده است.

معرفی بهترین عطر و ادکلن شیرین مردانه
خواندن مطلب

آهنگ معطر بین اسانس‌های گل رز بلغاری، شکوفه پرتقال، یاس و مشک، غرق در نت بویایی چوبی سرو تکامل می‌یابد. همچنین دارای نت‌های معطر بسیار جالبی مانند پاتچولی و وتیور است.

۶- عطر فلاورز کنزو Flowers by Kenzo

هیچ چیز زیباتر از زیبایی زودگذر و غیرمنتظره یک گل نیست. عطر  Flowers by Kenzoیک عطر طبیعی و در عین حال بسیار شهری برای استفاده روزانه است. نت‌های آن با برخی بوهای شرقی که آن را به یک ادو تویلت چندوجهی تبدیل می‌کند، تکامل می‌یابد.

نت‌های بالایی با رایحه انگور فرنگی سیاه، گل زالزالک و رز بلغاری، با رایحه مرکبات ماندارین متمایز می‌شوند. نت میانی جذابیت خود را با opoponaco، یاس، بنفشه پارما و گل رز آشکار می‌کند. نت‌های پایه، جذاب اما نه خیلی سنگین، یک رد بویایی فراموش‌نشدنی از وانیل، مشک سفید به جای می‌گذارند.

۷- عطر لایت بلو دولچه گابانا Dolce & Gabbana

اگر عشق تابستانی می‌توانست بطری شود، عطر لایت بلو قطعا تجسم آن ایده عاشقانه بود. این رایحه گلی میوه‌ای ما را به ماه‌های گرم‌تر سال منتقل می‌کند و حس دریایی و رویایی تجربه یکی از تابستان‌های زندگی مان را به ما منتقل می‌کند.

عطر لایت بلو دولچه اند گابانا انتخابی مناسب و ارزان قیمت برای زنان

بوی آن بین نت مرکبات و نت نرم‌تر، با‌هاله‌ای چوبی ارائه می‌شود. بدون شک مدیترانه منبع اصلی این عطر رویایی است. برخی از نت‌های بویایی آن عبارتند از لیمو سیسیلی، سیب، سدر، بامبو، یاس و رز سفید که به خوبی در عطر حس می‌شود.

۸- امپریو الا آرمانی Emporio Ella de Armani

یکی دیگر از عطرهای ارزان قیمت زنانه که نمی‌توان از این لیست حذف کرد، الهام گرفته از Emporio Ella است. این عطر رایحه‌ای جاودانه، با تعادل کامل بین قدرت و تطبیق پذیری است. رایحه مست کننده آن خیلی تند نیست و آن را برای هر زمان از سال و تقریباً هر نوع موقعیتی مناسب می‌کند.

این عطری است که برای زنان مدرن و همه‌جانبه طراحی شده است که به عطری نیاز دارند که به خوبی با زندگی آنها سازگار شود، اما همچنین نمی‌خواهد ظرافت و ظرافت خود را کنار بگذارد.

معرفی ۵ مورد از بهترین عطرها برای یوگا
خواندن مطلب

خانواده بویایی این عطر گلی شرقی، با ترکیبی از گل‌های مختلف، همراه با شیرینی میوه‌هایی مانند گلابی و اسیدیته آناناس، لیموترش و ماندارین است. نت شرقی توسط چوب صندل، دانه تونکا، بادام و وانیل در این عطر آورده شده است.

۹- عطر امور امور کاچارل Amor Amor Cacharel

Amor Amor که برگرفته از عشق پرشور و عاشقانه جوانی است، عطری است عاشقانه، شیرین و احساسی، با ترکیبی که بین نت‌های گلی و میوه‌ای تکامل می‌یابد و در نتیجه عطری است که فرد عاشق آن می‌شود. شدت آن مهار شده است، اما فاقد قدرت است. می‌تواند عطر خوبی برای استفاده هر روزه به خصوص برای روز باشد.

عطر Amor Amor Cacharel ارزان قیمت برای زنان

نت‌های بالایی با رایحه‌های میوه‌ای انگور فرنگی سیاه، پرتقال و ماندارین مشخص می‌شوند. نت میانی بسیار گلی‌تر است و با نت‌های گل رز و یاس ترکیب می‌شود. نت‌های پایه، با عنبر و دانه تونکا، که با رایحه تند مشک پاشیده شده‌اند، عمق و شخصیت را به ارمغان می‌آورند.

۱۰- تامی گرل تامی هیلفیگر Tommy Girl Tommy Hilfiger

عطر تامی‌گرل عطری است تازه و آرام که برای زنان سیری ناپذیر از جذابیت طراحی شده است که عاشق حرکت و زندگی اجتماعی گسترده خود هستند. عطری است از خانواده گل‌های میوه‌ای، با شخصیتی بسیار شوخ طبع و می‌تواند با ریتم دیوانه کننده زندگی روزمره ما سازگار شود.

نت‌های ابتدایی آن انگور سیاه، کاملیا، ماندارین و شکوفه سیب است. نت میانی با پیچ امین الدوله، زنبق، بنفشه، نعناع، ​​گریپ فروت، لیمو و گل رز می‌تپد. نت‌های پایه ما را با ماگنولیا، چرم، چوب صندل، یاس و سدر مست می‌کنند.

خرید عطر زنانه با قیمت پایین

در حیات پرفیوم می‌توانید بهترین عطرهای زنانه ارزان قیمت را با الهام از برندهای معروف بیابید. ما در انتخاب عطرهای خود دقت خاصی می‌کنیم تا بهترین کیفیت به همراه اورجینال‌ترین اجناس ارائه شود، به همین دلیل است که عطرهای ما بادوام هستند و همواره بهترین عطرها را به دست مشتریان رسانده‌ایم. علاوه بر این، ما مزایای زیادی مانند تخفیف‌های منحصر به فرد، تحویل فوری عطر بسته بندی کادویی جذاب و امکان پرداخت اقساطی را به مشتریان ارائه می‌دهیم. پس به جمع مشتریان ما خوش آمدید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا