عطر و ادکلن

 عطر با بوی پرتقال

پرتقال یکی از محبوب‌ترین میوه‌ها در کل دنیا است که بشیاری از مردم به طعم و رایحه آن علاقه زیادی دارند. این میوه خوش مزه یکی ازبهترین مرکبات بوده که طی تحقیقاتی ثابت کرده است رایحه و بوی آن باعث آرامش و انرژی مثبت می‌شود. به همین منظور تولید کنندگان و سازندگان عطر و ادکلن هم عطر با بوی پرتقال را به کارنامه کاری خود اضافه کرده‌اند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد  که وقتی می‌خواهید پرتقالی را پوست بکنید آن رایحه و بویی که از پوست و خود گوشت میوه در فضا پخش می‌شود حس و حال عجیبی را در شما زنده خواهد کرد. حال تصور کنید بتوانید رایحه خوش پرتقال را همیشه همراه خود داشته باشید، قطعا حس و حال پر انرژی را در طول روز با استشمام عطر خود احساس خواهید کرد.

در این مقاله ما سعی داریم بهترین عطرهایی که دارای بو و رایحه‌ای شبیه به میوه جذاب پرتقال هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم تا شما هم بتوانید راحت‌تر عطر خود را انتخاب و خریداری کنید.

۱ـ عطر کلینیک هپی زنانه CLINIQUE – Happy for Women

اولین عطری که می‌خواهیم به شما معرفی کنید ادو پرفیوم کلینیک زنانه هپی است. عطر happy در سال 1998 توسط برند آمریکایی کلینیک به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شد. این عطر جذاب زنانه را ژان کلود دلویل و رودریگو فلورز روی دو عطار و سازنده معروف این صنعت ساخته‌اند. ای دو عطار با تولید این رایحه خاص یک ادکلن جذاب زنانه به قفسه عطر با بوی پرتقال اضافه کرده‌اند.

این ادو پرفیوم دارای طبعی خنک است و در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد. رایحه پرتقال در نت‌هایب اولیه عطر زنانه کلینیک هپی قرار دارد و شما با اولین اسپری می‌توانید رایحه انرژی‌بخش پرتقال را استشمام کنید.  ماندگاری و پخشبو عطر زنانه کلینیک هپی خوب و قابل قبول است و شما می‌توانید آن را به صورت روزانه در فصل بهار تابستان استفاده کنید و از خنک بودن این عطر لذت ببرید.

  • نت‌های اولیه: ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب، گریپ فروت، آلو
  • نت‌های میانی: رز، فریزیا ، گل برف، ارکیده
  • نت‌های پایه: مشک، کهربا، گل ابریشم، مگنولیا، گل سوسن
معرفی 7 عطر برای مناطق گرمسیری
خواندن مطلب

۲ـ ادو پرفیوم بولگاری اومنیا ایندیان گارنت BVLGARI – Omnia Indian Garnet

عطر با بوی پرتقال یکی از رایحه‌های مورد علاقه خانم‌ها است که علاقه دارند همیشه همراه خود داشته باشند. برند ایتالیایی بولگاری با رونمایی از عطر زنانه اومنیا ایندین گارنت توانست توجه بسیاری از خانم‌ها را به سمت خود جلب کند. این عطر جراب نارنجی که دارای طراحی بسیار زیبایی است در سال 2014 روانه بازار عطر و ادکلن جهان شد.

این عطر که الهام گرفته از کشور پر رنگ و لعاب هندوستان ساخته شده است دارای طبعی خنک بوده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. آلبرتو موریلاس سازنده و عطار این رایحه در نت‌های اولیه آن از رایحه پرتقال استفاده کرده، پس شا با اولین اسپری از این عطر جذاب می‌توانید رایحه پرتقال را استشمام کنید.

  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، پرتقال، زعفران
  • نت‌های میانی: گل مریم، گل اوسمانتوس
  • نت‌های پایه: کهربا، روایح چوبی
عطر با بو پرتقال

۳ـ عطر هرمس او دس مرویلس HERMES – Eau des Merveilles

برند فرانسوی هرمس در سال 2004 یک عطر با بوی پرتقال را روانه بازار عطر و ادکلن جهان کرد. رالف شویگر و ناتالی قایسچار دو عطار معروف و موفق صنعت عطر و ادکلن با استفاده از رایحه پرتقال در نت‌های اولیه این عطر این امکان را برای شما قراهم کرده تا بتوانید در نت‌های اولیه آن رایحه انرژی‌بخش پرتقال را استشمام کنید. این عطر خنک زنانه در گروه بویایی شرقی چوبی قرار گرفته و دارای ماندگاری و پخشبو بالایی هم است. عطر زنانه هرمس او دس مرویلس را در فصل بهار تابستان می‌توانید روزانه استفاده کنید و ار رایحه پرتقالی آن نهایت لذت را ببرید.

  • نت‌های اولیه: پرتقال، لیمو ترش، لامی
  • نت‌های میانی: کهربا، بنفشه، فلفل، فلفل صورتی
  • نت‌های پایه: خزه درخت بلوط، خس خس، سدر، درخت نراد

۴ـ ادو پرفیوم شنل آلور هوم اسپرت CHANEL – Allure Homme Sport

شاید تصور کنید عطرهایی که دارای رایحه پرتقال بوده همگی زنانه هستند. باید گفت که برند معروف و شناخته شده شنل در سال 2004 با تولید ادکلن مردانه الور هوم اسپرت شنل عطر مردانه‌ای با رایحه پرتقال را تولید کرد. این عطر جذاب مردانه توسط ژاک پولژ سازنده و عطار فرانسوی خلق شده است. عطر مردانه هوم اسپرت شنل دارای طبعی خنک بوده و همینطور در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار گرفته است.

اگر عطر جذابب با ماندگاری بالایی می‌خواهید حتما این ادکلن مردانه را در روزهای گرم تابستانی استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیری که دارد هر لحظه لذت ببرید. رایحه پرتقال در نت‌های اولیه این عطر قرار دارد و شما در همان ابتدا بوی خوش پرتقال را استشمام خواهید کرد.

  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، آب دریا، پرتقال، آلدهید
  • نت‌های میانی: بهار نارنج، سدر ، فلفل
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، مشک ، کهربا، وانیل، خس خس ، لامی
عطر مورد علاقه هانده ارچل
خواندن مطلب

۵ـ ادکلن کرید لاو این وایت CREED – Love in White

با گذشت زمان عطر با بوی پرتقال در میان خانم‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست به یکی عطر تابستانی خنک تبدیل شود. به همین دلیل برد معروف کرید creed هم در سال 2005 با تولید عطری با رایحه پرتقال تونست انقلاب عظیمی را در دنیای پر رایحه عطر و ادکلن‌ها بر پا کند. ادو پرفیوم لاو این وایت کرید یکی از بهترین عطرهای پرتقالی بوده که توسط برند کرید ساخته شده است.

این عطر زنانه که در شیشه‌ای سفید رند قرار گرفته دارای طبعی خنک بوده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. این رایحه توسط جیمز هنری کرید و اولیویه کرید خلق شده است. این عطر زنانه جذاب دارای ماندگاری و پخشبو بالایی است و می‌تواند همراه خوبی برای شما در روزهای گرم تابستانی باشد. رایحه جذاب پرتقال در نت‌های اولیه این عطر قرار گرفته است و شما عزیزان می‌توانید با اولین اسپری رایحه خالص این میوه مرکباتی را استشمام کنید.

  • نت‌های اوایه: پرتقال
  • نت‌های میانی: رز، زنبق، یاس، نرگس، مگنولیا، برنج
  • نت‌های پایه: وانیل ، چوب صندل سفید، عنبر
رایحه پرتقال

۶ـ تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) HERMES – Terre d’Hermes Parfum

برند معروف هرمس در سال 2009 عطر مردانه تق هرمس پرفیوم را بهدبازار عطر و ادکلن جهان معرفی کرد. این عطر جذاب مردانه توسط ژان کلود النا یکی از بهترین سازندگان عطر و ادکلن خلق شده است. این مدل ادکلن مردانه هرمس می‌تواند در دسته بهترین عطر با بوی پرتقال قرار گیرد. رایحه این عطر جذاب در گروه بویایی چایپر چوبی قرار گرفته و دارای طبعی معتدل است. این ادو پرفیوم جذاب را می‌توانید در هر فصلی استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیری که دارد لذت ببرید. این عطر مردانه فرانسوی دارایماندگاری و پخشبو بالایی است. رایحه پرتقال در نت‌های اولیه این عطر جذاب قرار گرفته و شما با اولین اسپری از این عطر می‌توانید به وضوح بوی خوش و تازه پرتقال را حس کنید.

  • نت‌های اولیه: پرتقال، گریپ فروت
  • نت‌های میانی: سنگ آتشزنه
  • نت‌های پایه: لوبان، خزه درخت بلوط، روایح چوبی

۷ـ عطر جیورجیو آرمانی کد زنانه ادو پرفیوم GIORGIO ARMANI – Armani Code for Women EDP

در سال 2006 برند معروف و شناخته شده جیورجیو آرمانی با معرفی عطر زنانه code انقلاب بزرگی در دنیای عطر و ادکلن جهان بر پا کرد. این عطر خوشبو زنانه دارای طبعی گرم است و همینطور در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار گرفته است. سه عطار معروف جهان حدود یک سال برای ساخت و خلق این عطر خوشبو زمان گذاشتند.

عطر زنانه جرجیو آرمانی دارای ماندگاری و پخشبو بالایی است و به دلیل داشتن طبعی گرم می‌تواند همراه خوبی در روزهای سرد و پاییزی برای شما باشد. جالب است بدانید که رایحه پرتقال در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم زنانه استفاده شده است و شما با اولین احساس خنکی پرتقال را حس خواهید کرد و بعد از مدتی با نمایان شدن روای دیگر ظطبع گرم عطر نمایان می‌شود.

  • نت‌های اولیه: پرتقال، یاس، نارنج
  • نت‌های میانی: یاس، زنجبیل، شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایه: وانیل، چوب صندل سفید، عسل
تاثیر عطر بر ذهن افراد
خواندن مطلب

۸ـ ادو پرفیوم دیور پویزن گرل Dior – Poison Girl

برند دیور در سال 2016 با رونمایی از عطر زنانه پویزن گرل توانست توجه بسیاری از خانم‌ها را به سمت خود جلب کند. فرانسوا دماشی طراح و خالق این رایحه بی‌نظیر، به آن طبعی گرم بخشیده و این عطر زنانه جذاب را در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار داده است. شاید تصور کنید عطرهایی که دارای رایحه‌ای پرتقالی هستند باید خنک باشند، بله درست است ولی در برخی از ادو پرفویوم‌ها برای متعادل کردن آن رایحه از نت پرتقال استفاده می‌کنند.

در این ادکلن زنانه هم از رایحه پرتقال در قسمت نت‌های میانی آن استفاده شده است. پویزن گرل یک عطر با بوی پرتقال است که می‌تواند رایحه پرتقال را برای شما تداعی کند. ماندگاری و پخشبوی این عطر از کالکشن دیور بسیار بالا و عالی است.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش، نارنج
  • نت‌های میانی: رز ، پرتقال
  • نت‌های پایه: دانه تونکا ، وانیل، چوب صندل سفید، گل آفتاب پرست، بادام، بلسان کلمبیایی، کشمران

عطر با بوی پرتقال مناسب چه فصلی است؟

انتخاب عطر و استفاده از آن در هر فصلی کاملا سلیقه‌ای است. به طور مثال برخی از افراد عطرهای گرم را در فصل تابستان استفاده می‌کنند و از رایحه آنها لذت می‌برند. استفاده هر عطر در فصل مناسب آن می‌تواند جذابیت رایحه عطر را بالا ببرد. عطرهای پرتقالی یا همان عطرهایی که دارای رایحه‌ای شبیه به پرتقال و مرکبات هستند را بهتر است در فصول گرم یا بهار استفاده کنید تا شادابی و انرژی مثبتی که از این رایحه خنک می‌گیرید گرمای تابستان را برایتان قابل تحمل کند.

نتیجه گیری

همانطور که قبلا هم گفتیم عطر با بوی پرتقال یکی از بهترین و جذاب‌ترین رایحه‌هایی است که می‌توانید برای خود استفاده کنید و لذت ببرید. عطرهایی که دارای نت پرتقال هستند اکثرا طبعی خنک دارند و حس و حال خوب و نشاط آوری را در شما زنده می‌کنند. اگر حساسیت عطری دارید و نمی‌توانید ادکلن‌های گرم را استفاده کنید پیشنهاد ما به شما عطرهایی است که دارای طبع خنک هستند چون در ترکیبات این ادو پرفیوم‌ها از پرتقال، خیار، آب و دیگر مواد خنک استفاده می‌کنند.

با اسپری عطرهایی که دارای رایحه مرکباتی و طبعی خنک هستند دیگر سر درد نمی‌گیرید و احساس بهتری خواهید داشت. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته تا با معرفی عطرهایی با رایحه پرتقال شما را برای انتخاب عطری مناسب با بوی این میوه مرکباتی راهنمایی کند تا بهتوانید بهترین عطر با بوی پرتقال را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا