عطر و ادکلن

عطر مورد علاقه هانده ارچل

همیشه دانستن این موضوع که بازیگران و افراد مهم دنیا از چه عطری استفاده می‌کنند برای همه ما مهم بوده بوده، چند سالی است که بازیگران ترک در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از بازیگران زن کشور ترکیه هانده ارچل که محبوبیت زیادی در میان ایرانیان دارد هم جزو آن دسته از سلبریتی‌هایی است که همه دوست دارند بدانند که از چه عطر و ادکلنی استفاده می‌کند. در ادامه عطر مورد علاقه هانده ارچل را به شما معرفی خواهیم کرد.

عطر مورد علاقه هانده ارچل؛ باکارات رژ 540

به گفته هانده باکارات رژ می‌تواند اعتماد بنفسی که یک بازیگر خانم به آن نیاز دارد را به شما بدهد. هانده می‌گوید: من وقتی این عطر را به خودم می‌زنم همه نگاه‌ها به سمت من کشیده می‌شود و حس می‌کنم شخصیت قدرتمندی در بین همه افراد دارم. رایحه عطر باکارات برای من بسیار دلنشین و جذاب بوده و کاملا مشخص است که رایحه باکارات رژ با کلی احساس و علم به عطرسازی ترکیب شده است. بنظرم برای یک خانم مهم‌ترین چیز عطری است که در مراسم‌ها و مجالس استفاده می‌کند.

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian – Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum

فرانسیس کرکجان یکی از بهترین و معروف‌ترین عطرسازان فرانسوی است، او از کودکی علاقه زیادی به تولید و ساخت روایح داشت به همین دلیل وی در نو جوانی به مدرسه عطرسازی در فرانسه رفت تا بتواند به آرزوی کودکی‌اش دست پیدا کند. کورکجان به دلیل موفقیت‌های پی در پی در صنعت عطر و ادکلن تصمیم گرفت که عطرهایی با نام خود تولید کند. او در سال 2017 با معرفی و رونمایی از ادو پرفیوم گران قیمت باکارات رژ 540 توانست نام خود را بر سر زبان‌ها باندازد. عطر باکارت رژ به دلیل داشتن رایحه‌ای خاص یکی از بهترین عطرهای مردانه و زنانه‌ای است که می‌تواند شخصیت خاص و قدرتمند شما را برجسته کند.

آیا می توانید عطر را روی کت چرمی اسپری کنید؟
خواندن مطلب

همانطور که گفته شد، هانده ارچل بازیگر زن ترکی هم از این عطر بی‌نظیر فرانسوی استفاده می‌کند. رایحه سنگین و ماندگار باکارات رژ قدرت و اعتماد بنفس خاصی را به شما عزیزان می‌دهد. فرانسیس کرکجان برای ترکیب این رایحه از نت‌های بسیار عالی استفاده کرده است.

در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم از بادام و زعفران استفاده شده است. با قدم گذاشتن به نت‌های میانی این عطر می‌توانید بوی سدر و گل یاس را حس کنید. همانطور که گفته شد این عطر ماندگاری زیادی دارد و دلیل این ماندگاری و رد بو استفاده از نت‌های مشک، عنبر و روایح چوبی در نت‌های اصلی و پایه باکارات رژ 540 است. لازم به ذکر است که طبع باکارات رژ گرم و شیرین بوده و کورکجان آن را در گروه بویایی شرقی گلی قرار داده است.

  • نت‌های اولیه: زعفران، بادام
  • نت‌های میانی: یاس، سدر
  • نت‌های پایه: روایح چوبی، عنبر، مشک
عطر مورد علاقه هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

این بازیگر مشهور ترکی در 24 نوامبر سال 1994 در شهر باندیرما به دنیا آمده است. او به دلیل زیبایی زیادی که داشت در سال 2012 توانست زیباترین دختر ترکیه یا همان دختر شایسته شود. هانده از همان سال فعالیت خود را در زمینه بازیگری شروع کرد.

او در سریال‌های زیبا و جذاب زیادی بازی کرده است که می‌توان به سریال‌های مروارید سیاه و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. هانده ارچل به تازگی با بازیگران ایرانی همچون پارسا پیروز فر و شهاب حسینی هم همکاری داشته است.

هانده ارچل از استایل‌ها و تیپ‌های شیک و متفاوتی برای حضور در مجالس استفاده می‌کند. همینطور عطر و ادکلن‌هایی که انتخاب می‌کند هم بسیار لوکس و شناخته شده هستند. عطر مورد علاقه هانده ارچل کدام است؟ در پاسخ باید گفت یکی از عطرهایی که هانده همیشه در کیف خود دارد عطر باکارات رژ 540 از برند معروف و لوکس فرانسیس کورکجان است.

رایحه چوب صندل در عطرسازی
خواندن مطلب

نتیجه‌گیری

هانده ارچل برای بسیاری از ایرانی‌ها عزیز است و در ایران طرفداران بسیار زیادی هم دارد. همانطور که هانده لباس‌ها و استایل‌های خاصی را برای خود انتخاب می‌کند، عطر و ادکلن‌های خوشبو و فوق‌العاده‎ای هم مانند باکارات رژ 540 استفاده می‌کند. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا شما عزیزان را در رابطه با عطر مورد علاقه هانده ارچل آگاه سازد تا شما هم بتوانید با خرید اینترنتی عطر و ادکلن‌های اصل، رایحه این دختر زیبا را همراه خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا