عطر و ادکلن

بهترین عطرهای تام فورد در سال 2023

برند معروف و شناخته شده آمریکایی تام فورد بعد از تلاش‌های زیاد در زمینه‌های مختلف در سال 2006 تصمیم گرفت در راه صنعت تولید و ساخت عطر و ادکلن‌های مردانه و زنانه قدم بگذارد. ادکلن‌های تام فورد هر ساله جزو محبوب‌ترین عطرها بوده‌اند ولی ما قصد داریم در این مقاله بهترین عطرهای تام فورد در سال 2023 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برند تام فرد به طور کلی از زمانی که فعالیتش را شروع کرده تا به امروز موفق شده است ۹۷ عطر در روایح خاص و بی‌نظیری را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کند. با ما همراه باشید تا بهترین‌های تام فورد را بشناسید.

۱ـ بلک ارکید

تام فورد با معرفی بلک ارکید در سال 2006، برند عطر خودش را تاسیس کرد. بلک ارکید نه تنها عطر مورد علاقه ی زنان (و مردان) در سرتاسر جهان است‌، بلکه تا ۱۵ سال بعد همچنان پُرفروش‌ترین عطر شرکت محسوب می‌شد و به همین دلیل امروز هم جزو بهترین عطرهای تام فورد در سال 2023 شناخته شده است. این عطر گُلی – خوراکی با الهام گرفتن طراح از گُل ارکیده سیاه‌، شکلات و رایحه ی کمیاب ترافل ساخته شده است. شما با یک عطر برجسته، شیک و پیچیده روبرو هستید که با رایحه‌ای جذاب و اسرارآمیز، یک محصول لوکس و کلاسیک واقعی است.

خرید عطر بلک ارکید

۲ـ تام فورد ادو سولیل بلانک

ادو سولیل بلانک شبیه گران‌ترین کرم ضدآفتاب جهان است. این عطر هیچ نقطه ضعفی ندارد. شما با یک عطر زنانه و کاملاً مدرن روبرو هستید. ادو سولیل با رایحه شفاف و آرام مرکباتی شروع می شود و سپس تابش خورشید به رایحه‌های خوشبو و با شکوه پسته و نارگیل دریایی اضافه می شود. کمی هل، نت‌های ادویه ای ملایمی را به ترکیب رو به افول گل مریم، یاس، یلانگ یلانگ و عنبر اضافه می کند.

آیا عطر تبخیر می‌شود؟
خواندن مطلب

تام فورد همیشه از مسافرت‌هایش الهام می گیرد و این عطر جذاب با اتکا به خاطرات سفرش به جزیره کومور در اقیانوس هند طراحی شده است. این عطر گزینه ایده آلی برای قرارهای عاشقانه شبانه است و در نسخه ی ادو پرفیوم ارائه شده، بنابراین اسپری کردن به تعداد کم، ماندگاری بالایی را به ارمغان خواهد آورد.

۳ـ تام فورد نویر دی نویر

تام فورد نویر دی نویر، یک عطر با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده زیاد است. در لایه نهایی عطر شاهد حضور نت‌های رز، شکلات تلخ، زعفران و تروفل هستیم که روایح خوشمزه و جذابی را به وجود می آورند. جذابیت این عطر به حدی است که به هر مکانی بروید، افراد مانع راهتان می شوند تا راجع به عطرتان از شما سوال کنند. خط بوی این عطر به حدی هیجان انگیز بوده که شما نمی‌توانید تحت هیچ شرایطی آن را مخفی کنید.

۴ـ تام فورد گری وتیور

هنگامی که تام فورد گفت:

نقل قول

«رفتار مناسب و ادکلن خوشبو یک مرد معمولی را به یک مرد با شخصیت تبدیل می کنند»

یقیناً می خواست به عطر گری وتیور اشاره کند. گری وتیور در نسخه ادو پرفیوم (EDP) عرضه شده است و نت‌های شکوفه پرتقال و مریم گُلی، رایحه‌ی نشاط انگیز گریپ فروت را همراهی می‌کنند. عطر به تدریج به سمت لایه میانی می رود و در اینجا شاهد حضور جوز هندی خنک، ریشه بنفشه هیجان انگیز و فلفل دلمه ی خوشبو هستیم. البته وتیور در تمامی لایه‌های عطر نقش اساسی را برعهده دارد. این ادکلن به زیبایی در لایه نهایی با خزه بلوط، عنبر و رایحه‌های ملایم چوبی ترکیب شده است.

۵ـ تام فورد توباکو وانیل

توباکو وانیل یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه و مردان بین طرفداران صنعت ادکلن است. این عطر رایحه کلاسیک تنباکو را با چندین رایحه ادویه‌ای از جمله زنجبیل، رازیانه، گشنیز‌، میخک و کمی وانیل ترکیب می‌کند تا یک رایحه مدرن، لوکس و جذاب ادویه‌ای با ماندگاری بالا را به ارمغان بیاورد.

چگونه می‌ توان عطر ساز شد؟
خواندن مطلب
خرید عطرهای تام فورد

۶ـ وایولت بلوند

اگر فکر می کنید رایحه بنفشه قدیمی است، عطر مدرن و خوشبوی وایولت بلوند از شرکت تام فورد را امتحان کنید. زنبق و یاس‌، رایحه گُلی خوشبوی خود را به رایحه‌ی سبز و  برگ بنفشه اضافه می‌کند. در لایه نهایی هم نت‌های گُلی به کمک روایح چوبی کنترل می‌شوند. این عطر به هیچ عنوان آزاردهنده نیست، اما در عین حال با کیفیت و مدرن است.

۷ـ تام فورد توسکان لدر

دنیل کریگ، بازیگر فیلم 007 یکی از طرفداران تام فورد بوده، به همین دلیل توسکان لدر بوی یک تعقیب و گریز با ماشین را می‌دهد. نت چرم در توسکان لدر چشمگیر است و در کنارش شاهد حضور رایحه‌های متعددی همچون تمشک، زعفران، آویشن و استیراکس هستیم. فرمان را با هر دو دست بگیرید و پدال گاز را تا آخر فشار دهید. به نظر ما لاشانا لینچ، بازیگر فیلم «زمانی برای مردن نیست» هم از این عطر استفاده می‌کند.

تام فورد: «برای من، هیچ چیزی الهام بخش‌تر و زیباتر از یک زن با اعتماد به نفس نیست»

۸ـ توبروز نئو

توبروز نئو (گل مریم شفاف) یک عطر خنک مبتنی بر نعناع و گل مریم است که رایحه شیرین، یکنواخت و کمی سبز دارد. اگر می‌توانید چیدن گُل مریم از ساقه و قرار دادنش داخل ظرفی زیر نور ماه را تصور کنید، این عطر چنین رایحه ای خواهد داشت. گل مریم با بوی اغواگرش به عنوان ملکه شب مشهور است، این عطر هم با خط بوی جذابش همه را مسحور شما می کند.

۹ـ تام فورد جاسمین روژ ادو پرفیوم

جاسمین روژ ادو پرفیوم رایحه اشرافی دارد و با استفاده از یاس سامباک‌، گران ترین نوع یاس ساخته شده است. نت‌های مریم گُلی، دانه فلفل، یلانگ یلانگ و ادویه‌های خوشبو هم در ادامه به یاس اضافه می‌شوند.

بهترین عطر سال

۱۰ـ فاکینگ فبلوس

چه کسی به غیر از تام فورد جرات می‌کند عطری به اسم فاکینگ فبلوس تولید کند؟ اسطوخودوس معطر، چرم ملایم، بادام شیرین و رایحه‌های ادویه‌ای صمغی، نت‌های زنبق و چوب را احاطه می‌کنند. فاکینگ فبلوس یک عطر جذاب برای مردان و زنان است که کیفیتی در خور اسمش دارد.

رایحه سرو در عطرسازی چیست؟
خواندن مطلب

درباره برند تام فورد

داستان تام فورد یکی از برجسته‌ترین و حیرت انگیزترین داستان‌های موفق تاریخ است. تام فورد در زمینه مد و زیورآلات، طراحی و فیلم سازی فعالیت می‌کند. همچنین به عنوان شخصیتی مهم در زمینه محصولات آرایشی و فردی نوآور در صنعت عطر هم به رسمیت شناخته می شود.

تام فورد کارش در صنعت مُد را از شرکت آمریکایی پری الیس آغاز کرد، اما خودش سبک اروپایی را بیشتر می پسندید. او در سال 1994 به عنوان «مدیر خلاقیت» شرکت گوچی، ابتدا در بخش پوشاک زنانه و سپس در بخش پوشاک مردانه شروع به کار کرد. هنگامی که گوچی شرکت ایو سن لورن را هم خریداری کرد، تام فورد بر این برند مشهور فرانسوی هم نظارت کرد. آن‌ها معتقد بودند تام فورد بیش از حد بدعت گذار و نوآور است.

تام فورد مدیریت کمپین تبلیغاتی عطرهای اوپیوم و M7 را بر عهده گرفت. اما گرایش‌های جنسی تبلیغات به حدی بالا بودند که او در سال 2004 از این شرکت جدا شد و برند مشهور خودش tom ford را تاسیس کرد. افراد سرشناسی از جمله بانوی اول میشل اوباما، جنیفر لوپز، رایان گاسلینگ، جانی دپ‌، دنیل کریگ و خیلی‌های دیگر از حامیان برند تام فورد بودند.

نتیجه گیری

عطر و ادکلن‌های تام فورد به دلیل آنکه دارای روتایح خاصی بوده توانسته است از همان ابتدا توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند. ماندگاری و پخش بو ادکلن‌های برتد تام فورد بسیار عالی بوده و کیفیت بالایی هم دارد که در خصوص انتخاب برای خرید عطر کار شما را راحت کرده است. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا شما همراه همیشگی را با بهترین عطرهای تام فورد در سال 2023 آشنا کند تا بتوانید راحت‌تررایحه خود را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا