عطر و ادکلن

مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا زرجف

در این پست می‌خواهیم دو عطر بسیار شیک، لوکس و پرطرفدار ایتالیایی گرن بالو و لا توسکا از کلکسیون کازاموراتی برند زرجف را به شما معرفی و سپس با هم مقایسه کنیم. مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا برای بسیاری از خانم‌ها بسیار مهم است. پس با ما همراه باشید.

معرفی عطر زرجف کازاموراتی گرن بالو

از همان ابتدا که جعبه عطر را باز می‌کنیم، می‌بینیم که با طراحی خاصی که یادآور اواخر قرن 19 در اروپا است، متوجه می‌شوید با محصولی طرف هستید که «خاص بودن» یکی از ویژگی‌های ارزنده آن خواهد بود. بعد از آن بیشتر هم شگفت زده می‌شوید چرا که در جعبه به شکل کشویی باز می‌شود و شیشه عطر در فرو رفتگی مخصوصی درون جعبه پوشیده با رنگ سبز قرار دارد. کنتراست رنگ سبز با سرخابی روشن شیشه عطر، از لحاظ طراحی واقعاً چشم‌نواز است. همچنین به قدری با کیفیت و مستحکم در جای خود قرار دارد که اگر آن را اینترنتی سفارش بدهید مطمئن خواهید بود امکان ندارد هیچ ضربه‌ای به آن آسیبی وارد کند.

نت‌ها و رایحه‌های زرجف کازاموراتی گرن بالو

یکی از مهم‌ترین ارکان در مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا نت و روایح خاص آن است. زرجف در توضیح رایحه‌های به کار رفته در عطر گرن بالو، این نت‌ها را نام برده است: کارامل، یاس، وانیل، کهربا، یاسمن، پیچ امین الدوله.

عطر طبیعی چیست؟
خواندن مطلب

تست عطر گرن بالو در حیات پرفیوم

ما در حیات پرفیوم برای درک تجربه‌ای بهتر از این عطر، دو پاف از تستر را اسپری کردیم تا تجربه استفاده از عطر را برای شما بنویسیم. همان ابتدا که عطر را اسپری می‌کنید، رایحه‌ای قوی از نت‌های گلی حس خواهید کرد. ترکیب نت‌های به کار رفته در عطر ترکیب بسیار خوبی دارد. این عطر شیرین و گلی، عمق و ماندگاری بالایی دارد. بوی این عطر بسیار بسیار دلچسب، دوست‌داشتنی و همچنین خاص است. در دسته عطرهایی قرار نمی‌گیرد که مشابه آن همه جا باشد و زود فراموش شود؛ اتفاقا برعکس همه سرها را به سمت شما برمی‌گرداند. بهترین روش توصیف برای گرن بالو، گرم، ملایم و شیرین است. چند دقیقه که از اسپری اولیه گذشت، بوی وانیل حس می‌شود.

زمان مناسب برای استفاده از عطر زرجف کازاموراتی گرن بالو

این عطر جذاب به دلیل رایحه و نت‌های خاصی که دارد می‌تواند گرن بالو را عطری بسیار مناسب برای بهار و تابستان کند.

معرفی عطر زرجف کازاموراتی لا توسکا

اکنون به سراغ معرفی عطر لا توسکا از همین برند و همین لاین می‌رویم. لا توسکا نیز از نظر بسته‌بندی، ظاهر و شیشه شباهت زیادی به گرن بالو دارد. تنها طراحی رو جعبه متفاوت است و رنگ شیشه نیز کمی بنفش‌تر است. لا توسکا هم از نظر قیمتی کاملاً مشابه گرن بالو است. به‌طور کلی تنها تفاوت‌هایی جزیی در بحث رایحه‌ها با یکدیگر دارند.

نت‌ها و رایحه‌های زرجف کازاموراتی لا توسکا

همانطور که گفته شد در مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا مهم‌ترین و اولین چیز رایحه و نت‌های تشکیل دهنده در این دو عطر است. در عطر لا توسکا از نت‌های زیر استفاده شده است.

آیا عطر تبخیر می‌شود؟
خواندن مطلب

نت‌های اولیه: لیموی ایتالیایی، نارنگی سبز

نت‌های میانی: برگ بنفشه، رز بلغاری

نت‌های پایانی: کهربا، وانیل ماداگاسکاری، مشک، نعناع هندی

مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا

تست عطر لا توسکا در حیات پرفیوم

در اولین لحظات پس از اسپری، کاملاً رایحه‌ای میوه‌ای از آن استشمام می‌شود و پس از چند ثانیه بوی بنفشه بر سایر نت‌ها غالب خواهد شد. اگر بوی بنفشه را دوست دارید، این عطر را به شما توصیه می‌کنیم.

این عطر کاملاً حس و حال سرزندگی و طبیعت را دارد، اصلاً تند و تیز نیست و نسبت به گرن بالو می‌توان گفت خنثی‌تر و ملایم‌تر است.

پس از گذشت مدتی، وقتی بوی بنفشه کمرنگ شد، بوی کهربا و به همراه آن کمی هم وانیل حس می‌شود. در کل این عطر حس لوکس بودن بسیار زیادی به شما می‌دهد. اگر بخواهیم آن را توصیف کنیم تازه، زنانه و گلی است.

زمان مناسب برای استفاده از عطر زرجف کازاموراتی لا توسکا

بهترین زمان برای استفاده از لا توسکا بهار و تابستان است اما در پاییز و زمستان هم جواب می‌دهد. یعنی به نوعی عطری برای تمام فصول محسوب می‌شود. اگر در مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا فصل براتون مهم است باید بگوییم عطر لاتوسکا می‌تواند برای شما در هر فصلی منااسب باشد.

نتیجه گیری

انتخاب بین این دو عطر با کیفیت بسیار سخت است و هر دو خوشبو، عالی، لوکس و جذاب هستند. واقعاً نمی‌توان یکی از آن‌ها را توصیه کرد. حتی مشکل‌پسندان هم عاشق هر دو آنها می‌شوند. بنابراین هر کدام را انتخاب کنید، از آن پشیمان نخواهید شد. در این مقاله ما با مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا قصد داشتیم تا این دو رایحه جذاب را به شما معرفی کنیم تا شما هم از این ادو پرفیوم‌های جذاب استفاده کنید و لذت ببرید.

نت های بویایی عطر چیست؟ انواع نت ابتدایی، میانی و پایانی
خواندن مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا