عطر و ادکلن

بهترین عطرهای مردانه تابستانی 2023

قبل از نوشتن این مقاله می‌توان سؤال کرد چه چیزی بر جذابیت یک مرد می‌افزاید؟ از نظر خیلی افراد «جذابیت یک مرد به عطرش است». خیلی‌ها به طور طبیعی خوشبو نیستند، بنابراین عطرها می‌توانند به شما کمک زیادی کنند تا دغدغه‌هایتان در این زمینه برطرف شود.

خوشبو بودن یک نکته‌ی کلیدی برای بهبود تصور دیگران از شما است که اکثر افراد آن را فراموش کرده‌اند. خوشبو بودن یک مهارت مهم است که هرچه زودتر بر آن مسلط شوید به نفع تان خواهد بود. رایحه‌ی شما نه تنها روی روحیه‌تان تاثیرگذار است، بلکه عاملیست که در تبدیل کردن شما به یک فرد جذاب و ایجاد خاطره‌ای ماندگار از شما در اولین برخورد رودررو هرگز شکست نمی‌خورد. در حقیقت عطر شانس دیدار مجدد را افزایش می‌دهد.

در این مقاله تعدادی از بهترین عطرهای تابستانی مردانه را معرفی می‌کنیم. این عطرها به شما کمک می‌کنند در فصل گرم تابستان به آسانی خوشبو شوید.

نحوه‌ی انتخاب این عطرها به چه صورت است؟

  • انتخاب بر اساس تست شخصی: هرکس صدها عطر را در طول سالیان متوالی تست کرده است. عطرهایی که در اینجا معرفی می‌شوند هم از لحاظ رایحه، و هم از ماندگاری جواب داده‌اند.
  • انتخاب بر اساس نظرات مشتریان (مرورهای مشتریان): حیات پرفیوم به نظرات مشتریان توجه کرده و سعی دارد عطرهایی را انتخاب کند که مثبت‌ترین نظرات را از مشتریان دریافت کرده‌ است.
  • انتخاب بر اساس فصل: با توجه به اینکه دنبال معرفی عطرهای تابستانی هستیم، باید عطرهای سبک، خنک و انرژی بخش را انتخاب کنیم. چنین عطرهایی با ماهیت فصل تابستان سازگار هستند. این عطرها نباید در یک روز گرم تابستانی خفه کننده باشند.
  • انتخاب بر اساس قیمت: قیمت (بودجه‌ی خریدار) عامل دیگری بوده که در تهیه این لیست مورد توجه قرار گرفته است. اکثر عطرهایی که معرفی شده مقرون به صرفه هستند.
نحوه تشخیص عطر لیدی میلیون اصلی از تقلبی
خواندن مطلب
بهترین مارک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

معرفی بهترین عطرهای مردانه تابستانی 2023

حیات پرفیوم در زمینه‌های مُد و آرایش مطلب منتشر می‌کند و از آنجایی که جزو فروشگاه‌های معتبر فروش عطر و ادکلن‌های اصل و شرکتی بوده به خوبی می‌داند که چه عطری مناسب چه فصلی است. علاوه بر این کیفیت عطرها را چه از لحاظ رایحه، و چه از لحاظ ماندگاری تضمین می‌کند.

۱- ویلین هایدرا

با عطر تاثیرگذار و کاملاً مردانه‌ی ویلین هایدرا، شخصیت مردانه‌ی خود را نشان دهید. روایح آبی این عطر بسیار قوی هستند، و در کنار رایحه مشک سفید احساس خنکی دائمی را به وجود می‌آورند. حضور رایحه‌های هیجان برانگیز ترنج، لیمو و پاتچولی در ویلین هایدرا، خوشبویی وصف ناپذیری را به وجود آورده است.

ویلین هایدرا عطر دریا و طراوت مرکبات را در همدیگر ادغام کرده است. انرژی نهفته در این عطر به حدی زیاد است که در کُل روز آن را احساس خواهید کرد.

۲- ویلین دیزایر

روایح ادویه‌ای ویلین دیزایر که یکی از بهترین عطرهای مردانه تابستانی 2023 بوده، حداکثر جذابیت جنسی را در شما ایجاد می‌کنند. این اولین ادکلن تولید کشور هند است که در ساختش از فرومون استفاده شده است. در حقیقت این ادکلن با هدف تحریک تمایلات جنسی اطرافیان ساخته شده است.

فرومون ها اثری جادویی دارند و رایحه‌ی طبیعی شما را ارتقا می‌دهند. پس از اسپری کردن این ادکلن و قرار گرفتن در کنار شخص مدنظرتان، او به سمتتان جذب می‌شود.

۳- داویدوف کول واتر

عطرهای شرکت داویدوف هرگز باعث نارضایتی مردان نمی‌شوند. در عطر کول واتر از روایح خنک و ادویه‌ای نعناع فلفلی، مشک، عنبر و اسطوخودوس استفاده شده است. این عطر شخصیتتان را تقویت می‌کند. وقتی در حال استراحت در ساحل هستید یا برای شام با عشقتان قرار دارید، این عطر حس خنکی دریا را در کُل روز در ذهنتان زنده نگه می‌دارد.

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند

۴- زارا لیسبوا

زارا لیسبوا یکی از عطرهای عطرهای مردانه تابستانی 2023 محبوب است که باغث سرحالی و شادابی می‌شود. ردپای روایح لیمو، مشک و نت‌های سبز در این عطر به چشم می‌خورند. زارا لیسبوا یک عطر مردانه‌ی خنک، ملایم و اسپرت است. این عطر هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی‌ها در فصول گرم سال مناسب است.

همه چیز درباره عطر جامد
خواندن مطلب

این عطر نسبتاً ارزان است و شما می‌توانید آن را در ساک ورزشی خود قرار دهید. توصیه می‌کنیم بعد از تمرین در باشگاه، چند بار این عطر را روی بدن خود اسپری کنید.

۵- ماسک 19

اگر عطر چندوجهی و اسرارآمیز ماسک 19 محصول شرکت سیور و اورا را اسپری کرده باشید و وارد اتاقی شوید، بی تردید تمام افراد تحت تأثیر قرار می‌گیرند.  ساختار پیچیده‌ی این عطر حس اعتماد به نفس حداکثری را در شما ایجاد می‌کند. از سوی دیگر، رایحه‌ی خوش این عطر به اطرافیان آرامش می‌دهد.

این عطر از ترکیبات اولیه بسیار با کیفیتی ساخته شده است. رایحه اولیه از نت‌های گُلی جذاب تشکیل شده است، که در ادامه جای خود را به رایحه میانی بالزامیک می‌دهند. مشک خوشبو بازیگر اصلی این عطر است. ماسک 19 یکی از کامل‌ترین عطرهای تابستانی است که باید روی میز ادکلن ها و لوازم بهداشت شخصی‌تان باشد.

۶- بایردو دارک ساید

احساسات عمیق و مخفی خود در قرارهای عاشقانه را با ادوپرفیوم بایردو دارک ساید به نمایش بگذارید. در ساخت این عطر از روایح چوبی قوی و منحصر به فردی استفاده شده است که برای مدت طولانی احساس می‌شوند. علاوه بر این روایح خنک موجود در این عطر شما را آماده‌ی موفقیت‌های روزمره می‌کنند.

نسخه ادو پرفیوم آن غلظت بسیار بالایی دارد و ماندگاری‌اش نسبت به نسخه ادوتویلت (EDT) بیشتر است (غلظت روایح EDT کمتر است). بوی محشر این عطر از صبح تا شب احساس می‌شود.

۷- جگوار کلاسیک بلک

روایح جسورانه‌ی سیب سبز، نارنگی و پرتقال، این ادکلن را به یکی از بهترین عطرهای مردانه تابستانی 2023 تبدیل کرده‌اند. رایحه چوبی و گُلی این ادکلن پررنگ‌تر است اما حضور روایح پایانی چوب صندل، مشک سفید و چوب صدر، این ادکلن را به یکی از کلاسیک‌ترین و شناخته شده ترین عطرهای مردانه تبدیل کرده است. همچنین نت‌های ادویه‌ای هل و جوز هندی، بوی تند و تیزی را به این ادکلن بخشیده‌اند.

رایحه و نت یلانگ یلانگ در عطرسازی
خواندن مطلب
بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۲

چگونه بهترین عطر را انتخاب کنیم؟

مردان باید در حین خرید عطر به چند نکته‌ی مهم توجه کنند. با رعایت این نکات مطمئن می‌شوید عطری که خریداری می‌کنید با شخصیت، سبک رفتاری و نیازهای شما هماهنگ است.

  1. خانواده‌ی بویایی مورد علاقه خود را تعیین کنید: عطرها معمولاً به چهار خانواده بویایی اصلی تقسیم می‌شوند. چوبی، خنک، شرقی و گُلی. هر کدام از این دسته‌ها از ساختار بویایی و روایح منحصر به فردی برخوردار هستند. بنابراین لازم است که قبل از انتخاب یک عطر، خانواده بویایی مورد علاقه‌تان را شناسایی کنید.
  2. از عطر در چه موقعیتی استفاده می‌کنید: عطرهای مختلف، برای موقعیت‌های مختلف و غیریکسانی بکار می‌روند. برای مثال عطرهای خنک و سبک مناسب استفاده روزانه هستند، اما عطرهای سنگین‌تر و حاوی غلظت بالای مشک مناسب مهمانی‌ها یا مناسبت‌های خاص هستند.
  3. حتماً قبل از خرید تست کنید: قبل از خرید عطر، مقدار کمی را روی پوستتان امتحان کنید. به عطر زمان بدهید تا خودش را نشان دهد. بدین ترتیب متوجه می‌شوید که تغییرات روایح روی پوستتان چطور رخ می‌دهند. ممکن است یک عطر خاص روی پوست افراد مختلف عملکرد غیریکسانی داشته باشد.
  4. دنبال محصولات با کیفیت باشید: درست است که یک عطر با کیفیت قیمت بیشتری دارد، اما در مقایسه با یک عطر ارزان قطعاً ماندگاری و رایحه‌ی بهتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

نتیجه گیری

گرمای تابستان روی ماندگاری و پخش بوی عطرها تاثیرگذار است. گرما باعث می‌شود برخی عطرها روی پوستتان دوام بیشتری داشته باشند. حیات پرفیوم با دقت تمام، عطرهای خنکی که در این مقاله معرفی شده را انتخاب کرده و این عطر و ادکلن‌ها کاملاً مناسب هوای گرم هستند و در دسته بهترین عطرهای مردانه تابستانی 2023 قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا